avatar Tą stronkę

button stats bikestats.pl Sezon 2010
button stats bikestats.pl Sezon 2009
button stats bikestats.pl Sezon 2008
(odtworzony na podstawie robd) button stats bikestats.pl

Losowe zdjęcia

Wykres roczny blog rowerowy Ilona.bikestats.pl

Wcześniejsze wpisy

Marzec, 2018

Alicante

Środa, 28 marca 2018 · dodano: 29.03.2018 | Komentarze 0

Opuściliśmy hotel, rowerkami udalismy się do centrum, zobaczyć jeszcze ul. Grzybową. Zatrzymaliśmy się na kawę. Potem już  bardziej organizacyjne rzeczy, takie jak zakup streczu i taśmy do pakowania,  czyli wyprawa do marketu. Dwie godzinki na plaży. Dalej,  po kartony na rowery do wczoraj umówionego sklepu. Wybraliśmy przystanek z którego odjeżdżają autobusy na lotnisko i tam Robert pięknie  zapakował sprzęt, po czym dowiedzieliśmy się, że w tym tygodniu w porze popołudniowej autobus staje na innym przystanku, wszystko za sprawą zbliżających się świąt i parad odbywajacych na ulicach miasta. Kierowca autobusu miejskiego  nie zgodził się na przewóz dużego bagażu, a chcieliśmy podjechać tylko jeden przystanek. Przenieślismy toboły na ten właściwy, a tam Rosjanka, która również nie umiala się dostać na lotnisko,  zaproponowała nam wspólny transport z jej znajomym, po ktorego właśnie dzwoniła. Z przygodami opuszczamy Hiszpanię :)

Calp - Alicante

Poniedziałek, 26 marca 2018 · dodano: 26.03.2018 | Komentarze 1

Dziś przejechaliśmy ostatni etap naszej zaplanowanej podróży. Trasa pofałdowana dość mocno, ale za to z pięknymi  widokami. Zatrzymywaliśmy się dość często na focie. Pomału nasza przygoda się kończy. Warto było przylecieć tu z rowerami, polecam. Pokonaliśmy ponad 700 km po fajnych drogach i ścieżkach rowerowych, bez stresu. Dużą cześć przejechaliśmy  promenadami, na których jest zakaz jazdy dla rowerów w sezonie letnim. Wszyscy urzytkownicy dróg,  czy to w mieście,  czy poza nim,  przyjaźnie nastawieni do rowerzystów.

Cullera - Calp

Niedziela, 25 marca 2018 · dodano: 25.03.2018 | Komentarze 0

Troszeczkę mniejsza prędkość wiatru i od razu lepiej się jedzie. Trasa bardzo urozmaicona, to równina, to kilka długich  podjazdów, a na końcu  ok 6 km zjazd. W tym regionie Hiszpanii już kwitną drzewa pomarańczy i przez prawie cały dzień czuliśmy ich przyjemny  zapach. Na drodze mnóstwo rowerzystów.

Puig - Valencia - Cullera

Sobota, 24 marca 2018 · dodano: 24.03.2018 | Komentarze 1

Mamy ok 20 km do Valencji. Planujemy troszkę podkręcić się po niej, zobaczyć kilka atrakcji. Starówka, Mercado Central, Miasteczko Sztuki i Nauki - kompleks, w skład którego wchodzą centra rozrywkowe, kulturalne, a także cały szereg awangardowych budynków. Pięknie wszędzie, hiszpanie świętują nadejście wiosny, gwarno, tłoczno. Pełni wrażeń dojeżdżamy na nocleg do Cullery. Tu też uroczo :)

Orpesa - Puig

Piątek, 23 marca 2018 · dodano: 23.03.2018 | Komentarze 0

Jedziemy,  jedziemy dalej, jest coraz cieplej, choć nadal wieje. Dziś Robert przez pomyłkę zafundował nam dość stromy podjazd ale warto było, widok niesamowity, a tylko 3 km od kwatery (ostra rozgrzewka). Reszta drogi po płaskim. Kilka km nadrobiliśmy szukając sklepów rowerowych, gdzie można by kupić torbę do kierownicy z miejscem na telefon, bo nasza padła. Czas stracilismy, a nic nie kupiliśmy. Duża cześć trasy prowadziła wzdłuż ogrodów pomaranczowych, gdzie rozchodził się bardzo przyjemny zapach. Niesamowite wrażenie robi na mnie roślinność. Cudna jest Hiszpania, a ścieżek rowerowych można pozazdrościć.

L'Ampolla - Orpesa

Czwartek, 22 marca 2018 · dodano: 23.03.2018 | Komentarze 2

Więcej słońca ale nadal wieje. Trasa malownicza, koło 15 km po szutrze i pagórkach, przez Parc Natural de la Serra d'Irta. Wytrzepało mi przy okazji śrubę z bagażnika. Nocleg w kwaterze prywatnej, zalatwiony w drodze.

Tarragona - L'Ampolla

Środa, 21 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 0

Rano piękne słońce, niestety po wyjściu z hotelu poczuliśmy siłę wiatru. Poniewierało wiatrzysko nami okrutnie, zdmuchiwało z jezdni, spowalniało na zjazdach, towarzyszyło cały dzień niestety. Jednak i to nie przeszkodziło nam w zdobyciu kolejnego odcinka pięknymi drogami Hiszpanii. Nocleg zalatwiliśmy na miejscu, w centrum miasteczka.

Barcelona - Tarragona

Wtorek, 20 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 1

Opuszczamy Barcelone i kierujemy się na Tarragonę. Rano, ledwie co po deszczu, chłodno  i wietrznie. Kilka pagórków na poczatek (dobra rozgrzewka), reszta trasy raczej łatwa. Widoczki umilają wycieczkę. W drodze załatwiamy nocleg. Śpimy w centrum Tarragony. Wieczorkiem jeszcze krótki spacer Ramblą :)

• Sprzęt Kross Green Park

Barcelona

Niedziela, 18 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 1

Jesteśmy w Barcelonie, prosto z lotniska jedziemy podziwiać miasto. Odwiedzamy kilka ciekawych miejsc, posiłek i do hotelu.